Metin 2-TR Fanlarının Buluşma Noktası
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sura Statü Ve Skil Klavuzları

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
WaLK
Admin


Mesaj Sayısı : 7
Kayıt tarihi : 07/05/10

MesajKonu: Sura Statü Ve Skil Klavuzları   C.tesi Mayıs 08, 2010 2:10 pm

Büyülü Silah Sura

Statüler

İlk olarak 3 int 1 Vit şeklinde int 90 olana kadar veriyoruz.Daha sonra
int 90 olduğunda Vit'i 50 ye getiriyoruz.Burada bir parantez açmak
gerekiyor eğer üzerinizde yeterli hp bonusu yoksa ( bilezik + kupe ve
diğer bonuslar toplamı 2 k ve üzeri) Vitimizi 75 e getirmek bizim için
uygun olacaktır.44 levele ulaştığımızda 90 int ve 50 Vit e ulasmış
olacağız bundan sonra 3 dex 1 str şeklinde gidiyoruz.Amacımız Vitden
verdiğimiz ödünü kendimiz için avantaja cevirip vit den dolayı
alacağımız hasarı almamak + olarak ceviklik ve saldırı gucu
kazanmaktır.Eğer 3 str 1 vit şeklinde giderseniz vit den verdiğimiz ödün
sizin için kabusa dönüşebilir.Daha sonra deximizi 55 e getirene kadar
bu şekilde devam ediyoruz dex 55 e geldiğinde str mizi fullemek üzere
str veriyoruz artık str mizi fulledikten sonra deximizi fulluyoruz ve
son olarak 50 90 90 90 stat dağılımına ulasıyoruz.

Skiller

İlk olarak butun skillerimizi destekleyici ve bizim can kurtarıcımız
olmazsa olmazlarımızdan buyulu keskinliği master yapma yoluna gidiyoruz
ve bunu master yapıyoruz. .Daha sonra parmak darbesini daha sonra ise
buyulu zirhimizi master yapma yoluna gitmeliyiz çünkü cabuk kasılmamız
rahat slot kesmemiz gerekiyor.Daha sonra eğer vs lerimi 5. mastera
saklarım diyorsanız Ejderha dönüsünü yok ben 5 master açamam diyorsanız
Büyü çözmeyi master yapmalısınız.Son olarak master yapmayacağınız skill
de dehset olacaktır(Dehset skill i eksik ve tr de yeterliliğini
gösterememektedir.).Skillerinizi kesinlikle 17 de master açmalı ve her
bir skill puanının bizim için cok önemli olduğunu hiç unutmamalısınız.

Not : İnt artışı dehset skill inin özelliklerini artirmamaktadir.(Master
seviyesinde).Diğer skiller int artısı ile güc kazanır.

Kara Büyü Sura

Statüler

Dedigimiz gibi Kara Büyü'nün en önemli stat'i int (zeka) dir. Bu yüzden
mümkün oldugu kadar hizli bir sekilde int'i 90'a getirmeliyiz. Bunun
icin bence en dogru yol 3 int 1 vit seklindedir. Lakin sizi kasacak
arkadaslariniz veya bir loncaniz varsa, itemlariniz da varsa full int
gidebilirsiniz. En kötü ihtimal 2 int 1 vit gitmelisiniz. Secim tabi ki
size kaliyor burada lakin tavsiye ettigim sekil 3 int 1 vit'dir.

Int 90 olduktan sonra full vit gidip canimizi arttirmaliyiz. Vit de 90
olduktan sonra dex'e vermeniz en dogrusu olacaktir. Str hic mi isine
yaramaz Kara Büyü'nün? Tabi ki yarar. Kilic darbelerinizi pek
kullanmasaniz da str dönüstügünüz zaman verdiginiz hasari arttirir.
Lakin benim tercihim dex yönündedir. Hem stamina'yi arttirir (sol
alttaki sari bar), hem yerden daha hizli kalkmanizi saglar, hem daha az
hasar görmenizi saglar, hem 3-4 tanede bir defans verir, hem de str
kadar olmasa da saldiriyi arttirir.

Tavsiye edilen stat dizilimi:

3 int, 1 vit,
Int 90 olduktan sonra; full vit,
Vit 90 olduktan sonra; full dex.

Skiller

Skiller hakkinda size bilgi veya tavsiye vermeden önce söylemeliyim ki,
hangi skilleri master yaparsaniz yapin, Kara Büyü cok güclü oluyor. Size
sunu sunu yapin demeden önce hepsi hakkinda bilgi vermek istiyorum.

Simdi tek tek skillerimizi inceleyelim:

1. Karanlik Vurus: Karanlik vurus 7 saniyelik dolma süresiyle oyunun en
hizli dolan skillerinden biridir. (Yanlis hatirlamiyorsam ucan tilsim
ile birinciligi paylasiyor) Lakin saldiri gücü olarak Kara Büyü'nün en
az etkili skilli oluyor malesef. Fakat saldiri acigini dolum süresiyle
dengeliyor. Uzun menzilli, cok kisa dolum süresine sahip ve Kara
Büyü'nün en az saldiri gücüne sahip olmasina ragmen gayet tatminkar bir
saldiriya sahip bir skilldir. Uygun büyü hizi bonuslariyla ard arda bile
kullanabilirsiniz.

2. Ates Vurus: Özellikle kasarken ve savaslarda cok ise yarayan bir
skilldir. Alan skilli olmasi ve etrafindaki herkese esit vurmasi
nedeniyle lonca savaslarinda cok etkili olabiliyor. Özellikle de Kara
Büyü'nün Karanlik Koruma gibi bir skilli varken lonca savaslarinda veya
imparatorluk savaslarinda arbedenin arasina daldiginizda birden fazla
düsmana büyük hasarlar verebilirsiniz. Tek kötü yani ise vurmaniz icin
rakibin yanina gitmeniz gerektigidir. Genellikle Karanlik Küre ile
kiyaslanir lakin dolum sürelerine göre bir oranlama yaparsak Küre'den
daha fazla hasar veriyor, vurus süresi Küre'den cok daha kisa (takla
atana kadar hamle yemezseniz sanslisiniz Küre'yi kullanirken), ve alan
skilli. Bütün bunlar göz önünde bulunduruldugunda Küre'den bir adim önde
görünüyor fakat tabi ki Küre'nin de kendine göre avantajleri mevcut.
Özellikle ben tek kasarim diyen Kara Büyü'ler icin en uygun skil Ates
Vurus'dur.

3. Hayalet Vurus: Hayalet Vurus da Ates Vurus kadar olmasa da alan
skilli sayilabilir. Ayrica ek olarak rakibi (ve etrafindakileri)
yavaslatma bonusuna sahiptir ve skillin seviyesi yükseldikce yavaslatma
sansi ve yavaslatma süresi de artar. Karanlik Küre'den sonra en fazla
hasar veren skillidir Kara Büyü'nün. Menzili Küre'ye ve Karanlik Vurus'a
göre biraz daha kisadir fakat yavaslatma özelligiyle bu acigi
kapatiyor. (Özellikle master olduktan sonra görünüsü cok hos bence. Sirf
o yüzden master yapilabilir.)

4. Karanlik Küre: Kara Büyü'nün en cok tartisilan skillerinden
birisidir. Acik ara en yüksek hasara sahip olan skillidir (Hatta oyunun
en yüksek hasarli skillerinden birisidir). Lakin dolum süresi cok
uzundur. Aksi gibi vurus süresi de (takla atmasini hesaba katarsak)
skillin kacmasina olanak taniyabiliyor. Bir tane Karanlik Küre kullanana
kadar iki adet Hayalet Vurus veya Ates Vurus kullanilabiliyor fakat
Karanlik Küre'nin en büyük avantaji iki tane Ates Vurus kullanana kadar
arada icilen pota müsade etmemesidir. Bir anda hp'yi götürür, tabiri
caizse rakibi neye ugradigina sasirtir. Bitirici darbedir. Ayrica yüksek
hasarlardan hoslanan arkadaslar icin birebirdir.

5. Ates Hayaleti: Kara Büyü'yü kara büyü yapan skill bence Ates
Hayaleti'dir. Özellikle düellolar icin tasarlanmistir. Cok cok yüksek
hasar vermese de 2 saniye gibi kisa araliklarla vurdugu icin rakibinize
sans tanimaz. Herkesin mutlaka master yapmasi gereken bir skilldir. (ilk
3 sira icerisinde master olmalidir.) Lakin düello haricinde kime
vurmasi gerektigini biz belirleyemedigimiz icin biraz etkisiz kaliyor.
Hatta kasarken basimiza diger slotlari da cekebildigi icin bela bile
olabiliyor. Yine de vurus süresine göre cok yüksek bir hasara sahip ve
onsuz bir Kara Büyü düsünülemez.

6. Karanlik Koruma: Bu skill de Kara Büyü'müzü ölümsüz kilan skilldir. 1
puan verildiginde bile %30'un üzerinde bir hasar azalmasi meydana
geliyor ki onlarca kez hayatinizi kurtaracaktir bu skill. Master
yapilmadigi takdirde cok sp yiyor, en büyük dezavantaji bu. Lakin 1 puan
verildigi takdirde bile size oyun boyunca yetebilecek kadar koruma
sagliyor. Master yapildigi takdirde kitap zorlugu cekmeyeceginiz icin
kolaylikla grand master yapilabilir. Bir skilli savunma yönünde
gelistirip de atagini azaltmak istemeyenler Karanlik Koruma'ya 1 puan
verip diger skiller üzerinde yogunlasabilirler.

Dikkat: Bütün skillerinizi 17 puanda master yapmaniz hayati önem tasir.
Ilk skillinizi zaten yasli kadinda beceri sifirlayarak 17 de master
yapabilirsiniz lakin digerleri 17 de acilmazsa o skillin gözlem bandini
bularak 16 puana düsürüp elimizde kalan 1 puani tekrar o skille vererek
master yapmaya calismalisiniz. Gözlem bandi da bulamazsaniz biraz
paraniza kiyip siteden skill sifirlama kagidi almanizi tavsiye ederim.
Ileride pisman olabilirsiniz 19 veya 20 de acilan skilleriniz icin.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://m2-tr.yetkinforum.biz
 
Sura Statü Ve Skil Klavuzları
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
M2-TR :: Karakter Gelişimleri :: Sura-
Buraya geçin: